Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fejezetek, életem egy szakaszáról

Utak-Lehetőségek

Utak-Lehetőségek

Végjáték

2020. január 07. - Retro Gipsz

Később érek Rózához és a gép előtt ül, nagyon ír valamit. Kérdezem mit kér, de legyint, vettem kínait neked is. Ideje hazanéznem nekem is, döntöm el, mert valami megváltozott és nem tetszik ez. Róza szórakozott és valamin nagyon elgondolkozott. Lefekszünk és csak egy puszira közeledik. Alszunk, mert fáradt vagyok. Korán kelt és hallom, készül. Kimegyek és nagyon felületes lett, még magának sem csomagol semmit. Beérünk és elkezdem a napot. Ő is jön többször és nem csak a látszatra figyel. Nem akarom értelmezni, végzem a dolgom és igyekszem kimenni. Sikerült kiszórnom az árut hamar és időben érek vissza, mert még bent van. Márti szinte kikerül és nem foglalkozok vele többet. Tudom, a kocsiban a holmim, csak beülök és indulok haza a saját kis házamba. Leteszem a kulcsot és Rózához lépek.

  -Szia kedves, megyek haza, mert régen voltam ott.

  -Szia, de reggel időben gyere és megint bújik az iratok közé. Ott hagyom, de Márti szemeit még érzem a hátamban. Ez van, majd mondják mi bajuk van. De tartok tőle, hogy Karoláék viselkedése is befolyással volt rájuk. Pár alkalommal is finom volt, de el kell engedni ami menni akar. Kis rendet teszek odahaza, de be kell gyújtani és egy órát ezzel foglalkozok. Végre meleg van és állítom az órát, mert reggel időben be kell érnem. Sajnálom Rózát és a kettőnk dolgát, mert kezdett közel kerülni hozzám. Én vagyok olyan eszetlen, hogy egy nőt megdugok és a lelkem is adom neki érte. Le kell szokjak erről, mert bevisznek az erdőbe. Hamar kimegyek és szinte időben végzek. Róza már elment, de Márti még pakolgat és látom, húzza az időt. 

  -Végül jön, mehetek veled, de már ül a furgonba. Meséli, tegnap lefeküdt a sofőrrel, mert addig dumált neki. Róza is eltolta magától és nem voltál kéznél. 

  -Akkor minden retkes csöveshez is odabújsz máskor ezek szerint, vetem fel egyből. Haza érünk, mert csendben maradt és csinálok meleget. Szerényen de mosdunk, mert hűvös még a fürdő, de nyitom az ágyat és összebújunk. Bújik hozzám de hamar kimelegszünk. Rajtam élvez, de kell a csemegéje is és kicsit elgyengülök tőle, mert jól csinálja. Még bepisil kétszer és alszunk, mert korán kelünk. Kicsit előbb indulunk és kevesen vannak még bent. Márti ment a dolgára én is pakolom a kocsit, minél előbb kint legyek. Sikerült időben végeznem és Márti hozza a másnapi munkát. A felét bepakolom, a többit még  rakják össze. Leadom az iratokat és elköszönök. Márti elfoglalja magát, de Róza néz rám. 

  -Mit szeretnél, lépek hozzá? 

  -Semmit, csak elgondolkoztam és megint bújik az iratok közé. Túl gyors volt a mozdulat, de nem elemzem most. Megyek haza és péntekig végzem a dolgom. Leteszem a céges kocsit és Rózát, többször kaptam azon, hogy hosszan néz. Leteszem elé az irataim, de jön a többi sofőr is és velük foglalkozik előbb. Mozdulok, de int, sorra kerülsz, de őket kezdtem el. Ez kiosztás volt, de ráhagyom. Elfogynak és Márti kicsit tétován megáll, de megvonja a vállát és ott hagy minket. 

  -Van fél órád rám, kérdezi halkan? 

  -Nem messze van egy kis presszó, odamehetünk, teszem hozzá. 

  -Nálam gondoltam beszélgetni, de ha nem akarsz hozzám érni, nem erőltetem. Gyere a kocsiddal és bármikor ott hagyhatsz vele.  De nálam is aludhatnál, nem kell olyan korán kelni. Felhozták, hogy azért neveztelek ki, mert megdugsz érte. Figyeljél kicsit, mert a fiút akarják páran visszahozni és a tulajt nem érdekli ez. Nem itt kellene erről beszélni és készül, de két sofőr bejön és csak okot kerestek leskelődni. Márti elszólta magát biztos. 

  -Van dolgotok, vagy csak a szátokat tátjátok, fordulok feléjük. Mit akartok, mert lejárt a munkaidőtök.Ha bajotok van, csináljátok amit én és pofa súlyba, hogy munkaidő után is kell dolgozni. Én megteszem, csináld te is és jó fiú leszel. Kimennek végre és indul Róza egyből. Még a céges kocsit kicsit rendbe teszem és nem várják meg a végét, ott hagynak. Megyek Róza után és kicsit nyitva hagyta at ajtót. Becsukom és csobog már. Morgok, hogy bárki bejöhet, de meséli, hallotta, mikor nyílt a lift. Elkészült és elmegy mellettem, de tolom a szobába és a nyakában a lábai egyből.Szopogatom a bimbóit, de a csiklója a cél és nagyot élvez tőle. Kis ölelés és megyek pancsolni, de kivárta. Alsót bent hagyom és egyből lehúz maga mellé. Még észbe sem kapok már szikrázik a szemem, mert megfejt. Bújik mellém, de nem hadakozik, hogy megint a combjai között vagyok. Már a kezem kapja tisztán és látom ellazult, mert élvezni akar. Csak a testére figyel. Puszik, meg csemegézek belőle, végül a kezemtől visítva élvez. Nem enged el, mint aki egy szalmaszálba kapaszkodik. Csak hajszolja a gyönyört most. Végül nem bírja tovább, int, pihenőt kér. Viszek inni valót és elég lett. 

  -Mire volt ez jó, kérdezem halkan, de elbőgi magát. 

  -Felmondtam, de ők is ezt akarták. Lehet, Mártitól indult, de felhozták, ne a sofőrrel dugassam magam. Vannak erre helyek, ahol kötelezettség nélkül tehetem. Megaláztak és felhozták, döntsem el mit akarok. Erre felmondtam és egyből elfogadták. Három hetem van, de van másik helyem már. Sajnos Bajorországban, mert sok helyre beadtam a jelentkezésem. Kell pár hónap és meglátom, neked hogy tudok helyet nézni addig. Kérlek, maradj velem addig, mert kell az önbecsülésemnek ez. Keresek neked is helyet, mert kellesz nekem és alig kapok levegőt tőle. Mint akit orrba vágtak, csak emésztettem amit mondott. Róza érzi, ez sok nekem most és kimegy, de jön vissza, visz magával, ne maradjak egyedül. Nem tesz jót. Drágám, nem tudtam védekezni, mert az a kis cafka elárult. Neked sem kellene foglalkoznod vele, mert minek neki egy töketlen pasi. Ezt a vezetők mondták vissza, mint terjedő pletykát. Erre csak Márti tud válaszokat és tőle indult el biztosan ez. A barátaid meg szó nélkül hátat fordítottak, de legalább nem bántottak minket. Gyere pancsolni és megyünk be, de nagy pancsot csinálunk, mert mint a kamaszok. Végül rendet csinálunk és jól lettünk. Még várja a gyönyört és tovább hajszolja magát, de mikor remegni kezd, csak ölelem és lassan megnyugszik. Kellesz nekem, mert nincs másik olyan, mint te, súgja később. 

Emésztem mit mondott, de nem nyugodtam meg ettől sem. Hiszen kimondta, mire kellek neki is. Nőnek-embernek érezhesse magát addig is. Kell egy kétlábú vibrátor neki ehhez. De legalább őszinte velem. Még bújik és tolja a kezem a combjai közé. Megkapja és nagyon megéli, de látom, nekem is mutatni akarja, mennyire élvezi. Tudja, hogy ez is a gyengém. Végül fekszünk és vége a napnak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://restart-newlife.blog.hu/api/trackback/id/tr4115392764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása