Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fejezetek, életem egy szakaszáról

Utak-Lehetőségek

Utak-Lehetőségek

Szürke napok második élmény

2019. december 25. - Retro Gipsz

Lassan vége a napnak, de jó ez, mert csak beugró vagyok. Amit a céges sofőrök nem visznek el, én kapom meg.    -Mire visszaérek, várt Róza, hol volt eddig, kérdezi egyből? Este kellene nekiállni, mert akkor több idő jut rá, teszi hozzá és közben csinálja az iratokat. Hétfőn előbb jön és mikor megpakolt, felmegy a pénzéért is. Egész héten kell majd, így intézze a dolgát
-Köszönöm és rágódok, mit vegyek neki kis ajándékot, hogy ne értse félre, fel akarom szedni. Ő igazi férfifaló nőstény, mert a fiúk is menekülnek előle. Velem is próbálta, de nem vettem a lapot, csak kérdeztem, mikor foglalkozunk a munkával. Megtehetem, mert külsős vagyok, saját kis teherrel. Már elfogadtuk egymást és néha keres, lenne munka. Bár összekötjük egy délutáni fuvarral is és egyben fizetik ki. Ő a gazdasági felelős és figyel, minden tiszta legyen. Közel a hatvanhoz, elég jól tartja magát, de nem akarok bonyodalmat, nem erre vágyom. Az a kis finom nőstény, még nagyon bennem van. Előzmény nélkül, olyan tűzijátékot csináltunk, hogy készülni nem lehetett jobban rá. Szólt a páros, pénteken beszéljünk és igyekszem haza, mert ők is várnak. Rózától hamar szabadulok és igyekszem haza a szerény, kis pest közeli házikómba. Nem nagy szám, de nem albérlet és ez a fő. Néha gondozni is kellene a telket, de erre nincs igényem. Eladom most és valami testhez állót keresek. Beállok és gyorsan valami rendet csinálok, hogy elférjek. Kis meleget is csinálok és jó fél óra, kapcsolom a gépet, mert halottam a telefont, keres valaki. Belépek és várnak.
-Áron felveti, hogy mi lenne, ha egy kis szállást néznénk és elosszuk az árakat. Nekem pont jó, de megbeszéljük, oda is készülni kell, mert ami nekünk kényelem, az ott nincsen. Karolának is kell biztonság, de viszek tíz gumit, hogy legyen, ha kell. Még megbeszéljük, ő nagyon vágyik már egy idegen férfi nyelvére és eldől, mekkora élmény lesz neki.
-Szombat pont jó és ebéd utánra tesszük, de felhozom, tele hassal nem célszerű a tornának neki állni.
-Karola is Áron mellé ül és egyből mondja, ez a szoba reggelig szól és három főre vették ki.
-Még megbeszéljük az italokat, de jelzem, nem szoktam inni, mert Karolától akarok lerészegedni, az ízétől és a gyönyörétől, ahogy megéli. Látom Karolán, élvezi ezt, mert már fejben rakja össze. Hamar szól, Gábor, inkább délelőtt fussunk össze, mert kihasználjuk a teljes időt így. Vegyünk hideg kaját és ez pont elég lesz, mert nem kajálni megyünk oda. Ezt a pasit, meg megfejem, hogy nem áll meg a lábán, de addig kinyalsz rendesen. Megbeszéljük, ez a vázlat és Karola húzza Ákost az ágyra és bemutatja, mennyire ügyes. Párszor kicsit lenyeli neki és végül letolja a torkán teljesen és picit ott hagyja. Ákos hörögve megadja magát és Karola vigyorogva dobja a puszikat, majd kilépett egyből. Már készülök eltenni magam, de keresnek megint. Belépek és Karola vigyorogva ül a gép előtt. Oldalt nyúl és odahúz valakit.
-Áron az ágyon kiterülve és Karola halkan meséli, ketten estek neki és jól lakatták rendesen. Már a punci sem kell neki, mert elaludt a drágám. Négyen leszünk, ha nem baj. Másik lány feláll és csak egy póló van rajta, de azt is kicsit felhúzza. Nézd meg jól nagyfiú, ezt a puncit, szeretném ha kinyalnád rendesen, hajol oda Karola. Tízkor megfelelne, ha találkoznánk és előbb veszünk kaját? Felviszünk mindent és ki lesztek szolgálva, feltéve, ha előbb jól lakunk belőletek és mindegyik lánynak fülig ér a szája.
-Megbeszéljük lányok, mert nem kapkodunk.
-Mi tudjuk mit vigyünk, ha nem akarunk éhezni, de nektek meg minket kell rendesen táplálni, mesélik széles vigyorral. Egy forró csókot váltanak és Áron is felébredt közben. Hamar elköszönünk és puszit küldök a nedves puncikra, de fenyegetőznek, ezt behajtjuk hamar.
-Elmennek és Áron ragyog, mert megkapta a vágyát ő is. Ez a lány egy régi ismerős és nagyon maga alatt volt, mikor Karolát hívta. Mesélte, uborkát fog venni, mert nincs egy ehető nő sem a közelében. Karola hamar tisztázta vele, siessen hozzájuk és megkapja amire vágyik.Előbb egymásnak estek és végül nekem is végem lett. Ezt a lány felszedheted, mert nagyon sűrű a vére, vigyorog Ákos és elköszönünk.
Elteszem magam végre. Mint aki elájult, csak reggel ébredek. Végre megint punci kerül a menübe, döntöm el. Az új lány biztató, mert Karola mesélte, fél éve nem volt senkije, csak a játékát használta. Biztos hogy tiszta, mert azóta kijött volna bármi. Pár falat és készülök. Pár fehérnemű, meg egy köntös, tisztálkodó szerek, mert minden nap kell borotválkozni, nem karcoljam meg a finom kis mókusokat. Alig óra és indulok, de már írják, hol várnak. Még kapok egy képet egy kopasz punciról. Nagyon finom, igyekszem és megkóstolom, írok vissza. Alig negyven perc és találkozunk.

Kicsit felmérjük egymást, de Áron már jön és kis öleléssel köszönünk. Karola kicsit bújik és óvatosan megsimogatja a nadrágon, de a másik lány is odajön egyből és kicsit megmarkolja. 

   -Ezt magamban akarom érezni minél előbb, fordul Karolához és Áronnak is fülig ér a szája. Közelben egy multi és bemegyünk. Lányok három nagy csomag nedves kendőt vesznek egyből, legyen mivel törölni a csemegéjüket. Tele a kocsi és megbeszéljük, ezt is közösen álljuk, de a lány is keresi már a tárcáját. Végül félre toljuk őket, majd a szobában rendezzük. Fél óra és mehetünk fel a szobába.
  -Kis alku, mert háromágyast akartak adni, de megbeszéltük, van megrendelő is róla. Felmegyünk és morognak, kaját nem lehet felvinni, mert ott az étterem. Egy ezres és befogta egyből. felvisszük a holmikat, de a lányok, már mennek pancsolni. Még egy kanyar és minden fent van. Az új lány, a Dóri, Karola combjai között és nem hasal, csak odatérdelt. Ákos Karola mellé fekszik és hamar nyögdécsel. Dóri hátra néz, legalább nyaljál kicsit. Puszi a popsira, de illatos a bőre és végig nyalom az ajkait, majd közéjük tolom a nyelvem is. Áronnak nem kell sok, Karolát jól lakatta és elnyúlik mellette. Dóri előttem és élvezi amit kap.
   -Farkat kérek, nyögi később. Magamra húzom, de érzem megint, hogy fájok belül. Még nem jöttem teljesen rendbe a műtétem óta. Kicsit lassítok és óvatosan kezdem megint. Lassan csinálom és néha magamon tartom. Felizgult és dugja a fejét a takaróba, mert kiabál közben. Kicsit mozgatom és nem tol el, hogy nem kéri. Elterül és hasra fordul. Puszi a popsira és emeli kicsit, de belepuszilok a résbe és felnyög.
   -Kicsit pihenek és folytatjuk, fordul felém és már a szájában vagyok. Tiltakoznék, de lenyeli egyből és nincs erőm tiltakozni. Karola közelről nézi és mikor elmegyek, már együtt nyalogatják. Kicsit pihenek és Áron int, Karolának ígértél valamit. Végig puszilom a combjait, de érzem, kicsit feszült még. Az egész számmal simogatom az ajkait, de főleg, állandóan nedvesítem is közben. Ezt élvezi, de feldugom egy ujjam és keresem a kicsit puhább részt a hüvelyében. Pár simítás és érzem, jó helyen vagyok, de nem sietek vele. Tetszik neki és egyre jobban. Dóri szinte felfalja és mutatja Áronnak, felkínálta a nedves punciját neki. Nem kell sok, Karola már belelendült és pár nyomástól, nagyot kiáltva elélvez. Lassan kihúzom az ujjam, de fogja, még kérem. Még egyszer kapja és bepisilt ő is.
    -Dóri elborult, nekem kell ez a pasi, még az utcán is elé térdelek, ha ezt időnként megkapom tőle. Karola már remegve bújik, de Áron mellette és öleli. Még kérek belőle és néz Áronra, ezt tanuld meg, mert én is bármikor eléd térdelek, ha ezt is kapom tőled. Még kicsit kapja, de kell idő, mire megnyugszik.Szétteszi a lábait, nyaljál kicsit és fogja a kezem. Dóri már Áronnal foglalkozik és hamar elfáradt. Karola még a nyelvemtől elmegy és lenyugszik. Kis pihenés és a lányok készülnek valami kaját csinálni, de Dóri nem bírt magával. Fogja a kezem, én is kérem az ujjad. Hanyatt dobja magát és Karola tolja Áront közel, nézze, hogyan csinálja. Magyarázom és Dóri élvezi a próba punci szerepét, mert néha rányomok kicsit, majd párszor erősebben megnyomom. Dóri egyből bepisilt és Karola nem győzi befogni a száját, mert azt hiszik, nyúzzuk őket.
  -Hamar megbeszélik, egymás száját fogják majd, mert Áronnak meg kell tanulni ezt minél előbb. Ha leszopom Gábort, ugye nem haragszol érte, mert akkorát élveztem most tőle, hogy most is szédülök. Mindég kapsz friss punci, de nekem is kell, mert mindenevő vagyok.
  -Dóri duzzog, én már nem is kellek neked? Jövök én csak jelezze ez a pasi, hogy kíván. Szóba került, hogy vannak klubok is, ahová sokan járnak, meséli Dóri, de sokszor volt, hogy hiába ment félre egy lánnyal, bepimaszkodott három pasi és meg akarták dugni őket. Ez nem jön be nekem, mert nem csak egy punci vagyok, ahová az éhes kanok rázhatják. Én is akarok érte valamit. Nyaljon ki előbb, hogy élvezzek nagyot és meglátjuk a végén. Igaz, szajha vagyok, de a gyönyörömért teszem. Vagy nevezz ribancnak, mindegy, csak ezt kapjam amit eddig. Karola bújik Áronhoz és Dórinak is sürgős bújni valója akad. Végül csókoljuk egymást és rám ült, de észre vette, mit csináltam, végül a számra ült és hosszan élvezte, amit kap. De türelmetlen lett, kérem a kezed és már előttem fekszik, nyakában a lábaival. Háromszor bepisilt és alig tud beszélni, inni akart. Felkelünk és a lányok csinálják a kaját. Jól lakunk, majd Áronnak még tartunk oktatást és ő is csinálja Karolán, de Dórin is akarja és belemegy. Mutatom a mozdulatot és drágáink élvezik, mert a végén ők élveznek tőle. Kicsit tovább tart, de sikerült és Dóri is elégedett. Karola még kéri a kezem és Dóri belenyugszik, most Árontól kapja meg. Eljátszunk sokáig és hajnal egy van már, Elfáradtunk és fekszünk le. Dóri bújik hozzám, nekem a pasim kell, sóhajt nagyot és néz, mit válaszolok erre. Összebújunk és már kopognak, mert hamarosan jönnek takarítani. Még gyors élvezetek mindenkinek, mert az ürgénél hatásos volt, hogy kiadtak neki egy ezrest. Öltözünk és hordjuk a holmit a kocsikhoz. Még a lányok kérik a kezünket és lenyugszanak tőle.
-Dóri alig akar elengedni, de mindent megkap, hogy elérjen. Ha punci kell, még éjjel is keress meg és alig kapok levegőt tőle. Elmennek és ez a hétvége is remekül zárult. Már csak a hétfőt várom és lustálkodok.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://restart-newlife.blog.hu/api/trackback/id/tr3415365596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása