Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fejezetek, életem egy szakaszáról

Utak-Lehetőségek

Utak-Lehetőségek

Harmadik élmény

2019. december 25. - Retro Gipsz

Már az utolsó címet keresem, de csörög a telefonom.

  -Róza keres, mert a lerakat várja a csomagjukat és siessek..

  -Egyből mondom hol vagyok, de két perc, már Róza navigál és alig öt perc, már ott a cím. Megvan és leteszi egyből. Húsz perc és a papírokkal is rendben vagyunk. Van egy alig fél kocsi visszáru, de végeztem, azt majd máshol elsózzák. Jó az a nő, nagyon érzi a dolgát. Félre teszem, mert ki kell jussak a városból és rám dudálnak, mert a Maca, nem navigál gyorsan. Alig fél óra, a pályán vagyok. Rózáék vették meg az országos matricám és egy kanyarom ő osztotta be érte. Akkor még két helyem volt ilyenkor. Előttem van Róza és feltűnik, mostanában kicsit fogyott, de halottam, jár tornázni is. Nem sietek, mert a sötétben bármikor bajom lehet és nem tudom kivédeni, van időm kicsit gondolkozni. Keresem a telefont, mert Dóri jut eszembe. Magam előtt látom, ahogyan felkínálja magát és ezek a mozdulatok, már személyesek nagyon. Jelzi, ez nekem szól, rám vágyik.

  -Nyomom és beleszól, tessék Gábor, rendben vannak? Visszaugrok, mert Rózát hívtam.

  -Igen hölgyem, sikerült, köszönöm a segítséget.

  -Jól van nagyfiú, most nem kell ennyire hivatalosnak lenni, csak magunk vagyunk, de egy lazább napján, talán leülhetünk egy kávét meginni esetleg. Visszatérünk még erre, de jó utat kívánok, vigyázz magadra és leteszi. Visszajátszom párszor, de azonos a végeredmény. Ennek a nőnek farokra van szüksége, vagyis bármire, amivel kielégül és benne van egy férfi is. Én sem tini vagyok az ősz fejemmel, de nem is szempont ez. Dóri is talán legalább tizenöt évvel fiatalabb és a kis nőstényt, nagyon megfogtam a vágyain keresztül. Valójában, Rózával egy korosztály vagyunk. Csörög a telefon és Áron az.

  -Szia pajti, mi van veled, nem látlak fent napok óta.

  -Megbeszéljük, zsúfolt a hetem, de igyekszem túl lenni rajta, mert hiszen ebből élünk mind.

  -Karola vágyik rátok, de az a pimasz kis nőstény, csak a pasijával együtt hajlandó jönni csak. Megismételhetnénk megint, mert szerintem jól sikerült a hétvégénk. A gyerekeket is leadjuk a nagyikhoz, mert örömmel vannak velük. Jó anya a drágám és nem vadulnak a gyerekek, mint a többi szokott. De kel neki ellazulni, mert amit látok rajta, az volt az álmom régen, semmivel nem lehet kihozni a sodrából már. Még kérek leckéket, hogy jobban csináljam, mert a te korosztályodnak ez nagyon megy. Karola szerint, kellemesen csalódott benned mikor meglátott, és ettől oldódott fel. De beszéljünk még erről. Jó utat, vigyázz magadra és leteszi.

  -Valahol félre kellene állnom, megkeresni Dóra számát, de fél perc és megint csörög, beleszól, szia drágám, nem hívtál, így én tettem. Mi van veled, hiányzol.

  -Csak a farkam, és talán a kezem akkor.

  -Egyből duzzog, ne poénkodd el, ezek egy pasihoz tartoznak, a kedvenc pasimhoz. Este félálomban a számban voltál és ezzel aludtam el. Képzeld, arra ébredtem, eláztam.

  -De jó lenne most a combjaid között, sóhajtok, de hangosra sikerült. 

  -Nagy sóhaj, most az is finom lenne, ha csak eléd térdelhetnék, mert utoljára veled élveztem el. Nem hittem, hogy így is tudok. 

  -Még messze vagyok a pályán kincsem, majd két óra, mire Pesten leszek. Hívott Áron, hogy nem akarsz Karolához sem menni. Mi történt  köztetek?

  -Vágyom arra a nőstényre is, de most te hiányzol nagyon. Látod mit tettél velem? Drágám, mi lenne, ha hozzám jönnél el. Vacsizunk valamit, de nem fontos, mert biztos jól lakok tőled is. Ha rágondolok, megint nedves vagyok a kezedtől. Nekem is van egy órányi munkám még, mert most hibakeresést kell csináljak. A csapat valamit elszúrt és azt kell visszafejtenem. De mindegy, vágyom rád és csak rád, te strici. Keress ha felértél, csinálom a dolgom addig, mert soha nem végzek és nagy sóhajjal leteszi.

Rágódok, de valójában, mindég nálam a hátizsák, még a szerb időkből a megszokás, mikor ott dolgoztunk a hegyekben. Még a szaperkát is magamnál tartom, mert jó anyagból van. Alig viszi a reszelő is. Két váltás fehérnemű is van, de majd fogom és mindet felviszem.  Ha rágondolok, már szűk a nadrágom megint. Elönt a vágy és nagyon hiányzik, pedig figyelek, nem szerethetek bele senkibe. Nem akarok bonyodalmat, de az emberi lélek nem írható le képletekkel. Amúgy sem értek hozzá, mert csak egy katona voltam, nem tudós. Olvastam egy csajról, aki állítólag remek könyvet írt a kalandjairól, de csak két írását olvastam eddig és azoktól sem voltam elszállva. Valami nem kerek vele, mert sem a szóhasználata, amit elég szegényesnek tartok, de a fogalmazás és a megközelítése sem az én világom, mert irritál nagyon. Egy ilyen nőt, nem szívesen engedek a közelembe, még egy hancúrozásra sem. Nem lehet annyira jó nő, hogy akár a Dórit is feladnám érte. Alig ismerem még, de lenyűgöz, mennyire állhatatos ez a lány. Egy igazi szeretet csomag valójában, egy ékszer, amit nem dobok el, miután a vágyaimat kielégítettem. Már lassan beérek a városba és a forgalom sem olyan vészes, mert haladok. Több helyen látom a Dózsa népét kavarni, de rájuk hagyom és inkább a belső sávot választom. Keresem Dórit, de hirtelen indíttatásból beteszem a kocsit az első parkolóba is.

-Megbeszéljük, hol futunk össze, de ha előbb érek, várjam meg, mert remek altató receptet tud nekem. Fél óra és ott vagyok, de hamar keres, lassan odaér és mesélem, mivel vagyok. Öt perc és mellém ált, de ugrik ki a kocsiból és szinte feltépi az ajtóm. Két percig alig kapok levegőt, de megkegyelmez. Simogatom, de már szedném le a ruhát róla.

  -Drágám, fél óra és illatosan kapod a kedvenced, én is a nyalókám, mert arra most nagy szükségem van. Tudom hogy néha fájni szokott, de beszéljünk erről is minél előbb. Tiéd mindenem, csak kapjam amire vágyom. Nézem és félre érti. Tudom, hogy a csajok nem így szokták, de én más világban élek drágám. Informatikus vagyok és itt nincsenek játszmák. Éreztem mennyire rám figyeltél az első perctől és tőlem is ezt kapod. Ennyire egyszerű ez. Szükségem van egy pasira, aki mellett a vágyaim meg tudom élni, de főleg vele együtt. Csak akkor lépek tovább ha elzavarsz, de abba, kicsit bele is pusztulok. Ölelem és érzem elalélt szinte.

  -Te szédült nő és megint felfaljuk egymást. Páran ránk dudálnak vigyorogva és hamar tiszta, merre mehetünk. Telefonál és valami parkolóról beszél, de hamar int mehetünk. Alig fél óra és ott vagyunk, int, menjek utána.  Egy nagy társas ház alagsorába megyünk le. Hamar sorolja, hol a vendégparkoló, de jön egy őr és mutatja a helyemet. Leparkolok és fogom a málhámat, de nézi Dóri, mit csinálok. Két váltás tisztát hordok mindég, sorolom neki. A szokott katonai málhám.

  -De nem vagy katona, teszi hozzá egyből, de intek, ez van.  Jön a lift és felérünk, de félre tolja a hátizsákot és bújik, de széttett lábbal ált fölötte, nem fért máshogy. Lépünk a lakásba és átkarolom egyből hátulról. Várjál kicsit és mutatja, hol a csomagom helye, mert nyitott egy szekrényt. Betolom és ott hagy, de két perc és jön vissza, hoz új holmikat egyből. Nézem, de legyint, ez egy korszakom volt, csak faroknak jött hozzám és neki vettem. Utólag már megalázónak éreztem, mert fejlődtem én is.

  -Ne foglalkozz vele, mert több vagy már ennél és ölelem. 

  -Egyet ígérjél meg, mert kikaparom a szemed érte. Ha unalmas leszek, szólni fogsz és leülünk erről beszélni.

  -Szédül liba vagy. Nagyon finom vagy és imádom, ahogyan nekem adod magad, mert ezt nagyon régen éreztem. De félek, megint valami baj történik velem.

  -Néz rám erősen és lehervad az arcáról a mosoly, mit akarsz ezzel?

  -Félek, már több vagy nekem, mint egy finom kis nőstény.

  -Elfogy a levegőm hamar és elkezd bőgni, de hamar végez vele, te strici, megríkattál. Ha vágyom egy férfire, ezt adom neki és nem élhetsz vele vissza, mert véged lesz. Addig simogat, míg szűk lett a nadrág és tol a fürdőbe. Csináld, mert én is jönnék, de egyedül gyorsabb..

  -Itt lehetek, mert nézni akarlak és fogom az arcát? 

  -Húú, ez finom lesz és fülig ér a szája. Kihúz és mutatja, hová tegyem a ruhám, de siet vissza és egyből zuhanyozni kezd. Belépek és csak nézem, mert élvezem a látványát. Kezet mostam és kilép törölközni, de fogom a melleit és sok puszit adok rá. Csak nyögdécsel és lassan teszi szét a lábait. Végig puszilom a hasát és nem sietek, de tolja a fejem a kopasz kis mókushoz. Elé térdelek és élvezi a látványt, de hamar kezd sóhajtozni. Kicsit zsibbad is a nyelvem, de élvezem ezt is. Gyönyörű húsos ajkai vannak és ezt imádom, de felizgult és mint egy rózsa, kinyílt teljesen. Felveszem és mutatja merre menjek. Ledobom az ágyra és a nyakában a lábai. Bújok közéjük és felsóhajt, mert kapja az ujjaim is.

  -Az én férfim, sóhajt megint, de fél perc és visítva lepisilt. A csiklója és a hüvelye sok volt egyszerre neki. De kialakítok neki egy reflexet, amihez tud fordulni mindég és sokkal hamarább eljut a gyönyöréhez. Szinte el élvezek vele én is, mert magával ragad. Még kéri az ujjam és kis pihenő után már rendben van. Lenyugodott és élmény nézni. Felveszi a köntöst, de sokat takar és ledobja, mert élvezi, ahogy nézem. Visz a fürdőbe és hamar végzek, de ellenőrzi, tiszta vagyok. Ízlik neki és amig a szájában vagyok, nem veszi le a szemét rólam. Lassan nyeli le és tövig a szájában vagyok. Szív egyet és végem, de most is néz végig. Fogom a fejét és még kicsit lenyeli, majd csak a belém kapaszkodik.

  -Emelem és nézem, de halkan mondja, én is elélveztem, mikor elmentél. Nem tudom hogy csinálod, de csak ez kell nekem ezután és nagyon bújik. Ha csak ezt kapom, már elégedett leszek, de ennél többet is szeretek, főleg az én férfimtól. Fülig ér a szája, hétvégén mehetünk Karolához. Először tőled akarok élvezni és a pasi is kap élményt tőlem, de Karolát szétszedem még. Nyüszíteni fog az a pimasz nőstény. Főleg, ha közben a nyelved bennem lesz. Megint szoba, de tétován int a konyha felé is. Inkább a szoba kell neki és kicsit hasra fordítom. Alá nyúlok, de emeli a popsit egyből. Ahol érem sok puszit kap, de halkan szól, kezed kérem és pár perc, már bújik a takaróba és visítva élvez. Lassan kihúzom és puszikat kap a popsira is, majd megint dugom az ujjam, de előbb jól benyálazom. Belecsúszok és megint kezdem, mert érzem a duzzadt hüvelyét. Simogatom a popsiját és mintha jobban nyöszörögne, de hamar szól, kérem a popsim is, mert élvezem. Bevonom a játékba és háromszor pisilt be. Remegve eldől és kapaszkodik belém. Csókolom és bőg közben, de nem mond hozzá semmit.

  -Dugjunk kicsit, mert jól akarok lakni veled még alvás előtt. Csináljuk, de nem vagyok formában. Hanyatt dönt és rám ülve élvezkedik. Simogatom a csiklóját és hamar elélvez, de még mozog tovább rajtam. Eldöntöm és vadul dugom, de érzem az ujját is ahogy besegít és megint hamar élvez. Vigyorogva mutatja, tudja mitől élvez hamar és a drágának tud ezzel segíteni. Még fekszik előttem széttett lábbal és megkívánom újra. Végig ízlelem még a popsit is és teszik neki is nagyon, de az ujjamtól megint elveszti a fejét. Elsőre sietős volt, de a második már mélyről jött és szinte elájult kicsit, mert egy erős sugarat láttam kijönni. Előbb a mókust, majd az egész testét puszilom és mire felérek, már felfal. Eltol és csak simogatom, meg gyönyörködök benne.

  -Nem tetszem? Mond meg nyugodtan akkor, de simogatom és a kemény bimbóit puszilom. Véged lesz, nyögi és megint megadja magát. Már fogja a kezem, mint akik összeszoktak és lágyan irányít. Nem értelmezem, mert imádom nézni a gyönyörét, annyira izgató nekem. Még jól lakik belőlem, mert élvezi, hogy ettől is elélvez és szinte elájulunk.

Csörgés mert ébresztő  és bújik, de a szájában vagyok és nem sok esélyem van, végem lett.

  -Sóhajt, de jó is ezzel kezdeni a napot és siet pancsolni. Határozottan sorolja mit kér és igyekszem, de ezt az oldalát még nem ismertem. Ráhagyom és még fél óra, van kajám is az övé mellett. Még egy utolsó forró csók és illedelmesen lemegyünk a kocsikhoz. Még dob egy puszit és indult egyből. Kimegyek és elteszem ezt az élményt is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://restart-newlife.blog.hu/api/trackback/id/tr2315365656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása